fredag 18 september 2009

Bitsk stämmning...

Jodå, Nelli är lite trött på den lötne 50+kg klumpen som delar hem med henne :) och hon visar det alltmer. Men samtidigt så tycker hon nog att det är urmysigt att det är någon som har 100% fokus på bara henne ;) För när han går och lägger sig och ger upp, så kommer hon och uppvaktar honom!







ATTACK!!! Ja till slut får hon tag på lite halshäng och där sitter hon, tills hon skakats loss!!

Lite kvällsmys i Änglas beanbag ;) Vad är det man brukar säga? Man ska vara sams innan man går och lägger sig... är det inte så :)
Jag och Gusten går och tränar Rallylydnad på säkk varannan vecka, och hur mycket man tänker att man ska hinna träna, så hinner man bara hälften.... tyvärr är det så när man har många djur som behöver sitt. Men klickern är ju inga problem och inte det andra heller, det enda vi måste få fart på är motivationen (Gus)... för allt det andra är han jätteduktig på!!
Nu i veckan som kommer så får det bli fullt fokus på traven, men där är det jag som behöver träna, inte han ;)
Det ska bli så skönt på måndag, då ska jag pusta ut efter en hel helg av jobb, jobbar heldag 7-21 på lördag och delad 7-11 - 15-21 på söndag *puh* sen är jag ledig mån, tis, skönt!skönt! och sen är det förhoppningsvis en hel del annat man kan lägga bakom sig också!
Nu ska jag laga lite tacolunch till mig och Ängla, sen hoppar jag på helgskiftet som startar 15.00 ikväll!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar