lördag 14 november 2009

<3

Gick in på magnuslundsbloggen och uppdaterade mig lite idag, blev riktigt impad av Kah och hans bedrifter!! men det som impade på mig mest är att... Adel har fan större pattar än mig!! Jag kan inte riktigt smälta det ;) ...... men med närmare eftertanke, så har Gusten faktiskt större pung än Koffe.... *asg*

Livet är helskönt just nu! Jag har blivit träningsberoende, vilket känns hur bra som helst, har fått riktigt platt mage, losat 5kg på 2 1/2 vecka... det är underbart!! Inget direkt sötsug heller! Nu när rallykursen slutat så är det simmning som gäller på torsdagar både för mig och Gus. Hoppas att det fortsätter såhär!! har ytterligare 5kg som jag vill ner, då är jag nere på 52 det hade vart gött!!

Det är massor att göra med hästarna nu! Sammy är snart färdiginkörd... känns skönt, hon och Amanda flyttar i jan/feb, Loftfari och Amanda skall ledtränas, Lilja ridas in och Nottan sättas igång.. så det är ingen tid över till något annat....
Full rulle hela dagarna, jobba-leka med Ängla-Gusten tid-åka till stallet-hem-checka datan-sova...

men tills nästa gång....ha det!!

2 kommentarer:

  1. Snälla... Kan du smitta mig med "vad det nu är för konstig sjukdom" du fått... Please!

    Min årstid är nämligen våren och det känns väldigt långt dit...
    Kram / Jes

    SvaraRadera
  2. Jag vill också ha den smittan för min årstid är... nej, gå-ner-i-vikt-årstiden finns minsann inte i mitt liv =o(

    Kram!

    SvaraRadera