tisdag 9 februari 2010

melodifestivalen......

Kollade på reprisen av melodifestivalen häromdagen :) och vad ska man säga?? de va helt klart killarnas kväll!! Haha... Ola... så snygg.. iaf från halsen o ner ;P.. Salem.. finns de någon man blir gladare av? Jag bara ÄLSKAR honom och hårdrockande pain of salvation.. sjöng ju rakt in i hjärtat!! Me like... :)
Jag har en sorts hat/kärlek till melodifestivalen.... trotts att jag påstår att de e tröttsamt, same same fast diffrent så sitter jag oftast bänkad framför tv.n hahaha..
innerst inne kanske man e en riktig melodifestivaltönt?! ;)

Ola, Ola, Ola.... skinnbyxor... fyfan its HOT.... Hahahahaha

Btw, så hade vår lilla rasklubb en inoff.utst i helgen... som var riktigt lyckad, vi slet som små djur som vi är i 2dgr men resultatet blev kanon.... förutom en viss skitsak som jag fick på min lott... hahahaah.... kan folk inte spola i omgångar?? tur man e härdad!! haha

Annars har de inte hänt så mycket, Gus har bytt tredmillen mot bassängen och torrisarna mot blötfoder... de e väl de hela, vi tränar på som vanligt :)
Han e grym!!

1 kommentar:



  1. http://www.dailymotion.com/video/xc5h96_pain-of-salvation-road-salt_music

    Maybe it’s not enough
    Maybe this time it’s just too much
    Maybe I’m not that tough
    Maybe this time the road is just too rough
    Walk down, so I sit down, mmh…

    I’ve walked this road so many years
    I’ve worn down all my boots, I’ve cried all tears
    So many crossroads left behind
    So many choices burned into my mind

    Maybe it’s not enough
    Maybe this time it’s just too much
    Maybe I’m not that tough
    Maybe this time the road is just too rough
    To take me home

    To take me home
    To take me home
    To take me home
    But I walk o

    SvaraRadera