lördag 9 maj 2009

Födelsedag, Inoff. och offic. utställning

Dåså! bara 40år kvar till pension... :) Nästa helg skall det firas! men jag blev glatt överraskad av tjejkompisarna på torsdagskvällen. De kom med present, tårta och ett jättefint kort! Tack, Tack!



Kolla så fint!!



De är ju bara för goa!! Konstigt nog tyckte jag inte att det var märkligt att de inte ringt och grattat under dagen... trots att det var 25 denna gång...



*Lite fina blommor från jobbarkompisarna*

Igår var jag och hjälpte till på R.A.C.C:s inoff. kvällsutställning. Det var väldigt trevlig stämning och lagom mycket hundar för en kvällsutställning. Väldigt gemytligt och alla pratade med alla. Vi fick mycket beröm av folket som var och ställde ut och inga klagomål. Så det var helt klart lyckat!!
Jag var inte hemma förrän efter midnatt, så skulle jag upp tidigt för att åka till Larv och Gustens första officiella utställning. Jag har knappt sovit en blund på hela natten, utan bara slumrat.
Jag är jättenöjd efter idag! Ck och Bhkl4! Det är inte "illa pinkat" av den lilla skiten, bara 9mån! Känner att vi (jag) fortfarande har mycket att träna på... man vill ju ge lillskiten bästa möjliga förutsättningar (det underlättar ju att inte ha en super nervös handler med nollkoll, eller? :)! ) Jag gör ju mitt bästa väl inne i ringen, men efteråt så är det alltid massa saker som man tänker.. varför gjorde jag så, och så kunde jag ju gjort m.m. men men, jag lär mig med tiden.

3 kommentarer:

  1. GRATTIS GUS-GUS!! DU VAR JÄTTEDUKTIG!!

    KRAM JES

    SvaraRadera
  2. Grattis :)

    Daffie-Paffie med familj

    SvaraRadera
  3. GUSTEN ÄR JU BARA BÄST <3
    KILLEN KOMMER GÅ LÅNGT ;-)
    Puss Mamma

    SvaraRadera