lördag 23 maj 2009

Jag är såå trött!!

*mys hundarna!*

:) 2dagars utställning var för mycket för mig! Helt slut... Gusten med! han ligger och sover gott i soffan nu.

Han har vart så duktig! igår gick han såå bra!! idag var han lite segare och travade inte riktigt lika bra. Andra gången vi var inne blev det mest passtaktigt/galloppigt och några travsteg... men liten var seg av solen och trött efter gårdagen.

Det är så härligt att vara ute med honom, för han är så glad i alla människor, och bryr sig inte om andra hundar som gör utfall el. liknande.


Igår gick det inte vidare bra för oss, trots att Gus var skitduktig, men så är det. Idag gick det bättre fast Gus inte riktigt var på G. CK blev det iaf och BH3. Men jag är mer nöjd över hans framträdande igår.


Man är så inne i sig själv när man ställer ut, så man hinner knappt se på någon av de andra hundarna, det är synd. Jag ställde Gusten, när jag väl slappnat av och kommer på att jag faktiskt vill se de andra hundarna som ställs, så är det redan dags för BIR/BIM...


Nu ska vi ta det lugnt i några dagar, sen skall vi försöka åka ner och träna på I15 några dgr/v i en tävlingslydnadsgrupp som vi fått plats i.


Vi får ladda om batterierna inför vänersborg, då åker Mia med, det skall bli jättekul, man saknar att åka ihop, när man "fått klara sig själv" ett tag. Hoppas Elsa kör så det ryker i Vänersborg!! heja!heja! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar