söndag 7 juni 2009

Kv1 Kk1 och Hp

Japp, det var dagens resultat i Vänersborg! Gusten var jätteduktig, inget krångel, och travade på fint. Jag är jättestolt över lill-skiten, han är bara för go! Jag skötte mig nog också, trots att jag var såå nervös!!!
Idag var det hemskt, så nervös jag var idag har jag nog aldrig vart innan en utställning iaf. Det är ju helt sjukt egentligen :) Man kan inte äta, vill typ bara kräkas... och om någon kommer och är trevlig och vill prata lite, så har man inga ord... så otrevlig :) Näe, jag säger bara skärpning! dags att ta kontroll över nerverna eller?? ;)

Jag vill passa på att gratta alla fina hundar (och hussar/mattar)! Wotan och Aroma till certen!
Kobe till BIR och Aroma till BIM! Grattis, Grattis Grattis!!
Och Tack! Monica för fikat, det gjorde du bra ;)
Det var allt för ikväll, nu ska jag lägga mig och snarka lika högt som Gus, för gud vad jag är trött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar