torsdag 30 april 2009

Bulldozer Gusten!

Förra året sa vi att vi skulle köpa en ny grill, den gamla hade gjort sitt. Men nu när grillsässongen börjat så har det inte blivit av utan vi har fortsatt att använda vår första lilla klotgrill.
Men igår blev den rammad av en liten bulldozer som har kommit på att allt går att springa på/igenom, bara man drar ner huvudet och blundar!
Jag hörde ett stort brak och skrammel och när jag tittade ut så var det detta jag såg...




Äntligen måste vi köpa ny grill!! :) Men Gusten tyckte den var lite läskig efteråt, men när jag gick fram så följde han med och nosade på den och fattade att den inte va så farlig trots allt.
Här ser ni liket.... skönt att bli av med den ;)


Syrenbersån är även den ett ting som Gusten inte ser som ett hinder... kastar man en boll så den hamnar på andra sidan, så springer han inte runt, han hoppar inte över.... han springer rakt igenom... allt går bara man tar satts, (och blundar) eller??

Lite kvällsmys med matte sitter aldrig fel! *Lillskrutten* Han är lite "klen" nu lillpajken, äter inte så bra just nu.... bara en period?... eller så kanske det är värmen?... jag är ju själv inte så sugen på mat nu i värmen, men det är ju bra! en annan behöver ju tappa lite ;) haha..

2 kommentarer:

  1. Hehe...är det så jag ska låta Daffie göra för att köpa en ny grill..;)

    Ja, värmen gör mycket på maten...Daffie äter inte heller så mycket nu...igår åt hon inte alls..
    Men så brukar det vara varje år när värmen kommer, så du behöver nog inte oroa dig.

    Ha det gott
    Daffie med familj

    SvaraRadera
  2. Ni får skylla er själva...varför skall ni ställa grillen just där jag skall springa;-)
    Hälsningar
    Gusten

    SvaraRadera