lördag 25 april 2009

Utställning!


Gusten är så jäklans duktig! Jag är så stolt över honom, det gick så bra idag, så jag ler än! Han stod helt stilla vid tandvisningen, han travade på som bara den! Han stod stilla och fann sig i att jag flyttade benen dit jag ville ha dem, han skötte sig såå bra helt enkelt!! :)

Han fick jättebra kritik, och idag fick äntligen jag lite kritik :) Förtjänstfullt visad ;) haha!! äntligen, Mia brukar alltid få något fint på slutet Välvisad el. liknande, nu har jag också fått det :).

Idag blev det BIR och HP, i BIG finalen blev vi avtackade, men vi är lika glada ändå. Det var väldigt fina hundar som placerade sig, nästan alla var korthårsraser, det gillar vi ;). BIG vinnare blev en jättefin dvärgpinne, helkuperad och görsnygg. 2:a blev en superfin Grandistik.

Vi hade soligt, varmt och vindstilla, så jag har allt fått lite färg också! Jag tror att jag var den enda som hade med sig varm choklad idag :), men mackorna glömde jag kvar hemma, det är så typiskt, alltid glömmer man nått.
Det var allt en kanondag idag, det bådar gott inför Larv.


1 kommentar:

  1. Ny blogg :) Kanonfint är det här.

    Ha det gott
    Daffie-Paffie

    SvaraRadera